Kraj jeftinim polovnjacima: Teško da će biti vozila za par hiljada evra, uvodi se…
Evropska unija priprema izmene koje neće preko noći zatvoriti tržište polovnih automobila, ali će postepeno promeniti temelje na kojima se godinama zasnivao uvoz u Srbiju. REKLAME * Iako se u javnosti često pominje „zabrana polovnjaka od 2026“, u praksi je reč o drugačijem pristupu, EU redefiniše status polovnih vozila i uvodi jasnu granicu između
Šta EU planira sa izvozom polovnih automobila?
Ilustracija Foto: Shutterstock/Dmitry Kalinovsky 0 komentara Uprkos nekim najavama, od Nove godine se neće ništa promeniti kada je reč o uvozu polovnih automobila iz Evropske unije u Srbiju. Ipak, činjenica je da Evropa ide ka tome da zaista zabrani izvoz polovnjaka van Unije koji ne ispunjavaju određene tehničke i ekološke standarde. Reč je o takozvanoj
Šta EU planira sa izvozom polovnih automobila?
Ekipa sajta Polovni automobili istraživala je šta tačno ova inicijativa sadrži i kako bi eventualno usvajanje ovog predloga moglo da se odrazi na naše tržište polovnjaka. Za one koji možda ne znaju o čemu se tačno radi, evo kratkog podsetnika: u mnogim medijima prethodnih dana pojavila se informacija da će od 1. januara 2026. godine na snagu stupiti




