pritisnite Enter »
placeholder
placeholder

SPORO IM JE 130km/h! nemci se pobunili protiv ogranilenja BRZINE, traže i dalje mogućnost da voze 200 na sat
SPORO IM JE 130km/h! nemci se pobunili protiv ogranilenja BRZINE, traže i dalje mogućnost da voze 200 na sat

SPORO IM JE 130km/h! nemci se pobunili protiv ogranilenja BRZINE, traže i dalje mogućnost da voze 200 na sat

U Nemačkoj se ne stišava rasprava o uvođenju ograničenja brzine od 130 km/h na deonicama auto-puteva na kojima trenutno nema ograničenja. Ali, za mnoge vozače ograničenje brzine od 130 km/h ne bi trebalo da predstavlja veliku promenu. Naime, prema studiji Instituta za nemačku privredu (IW) u Kelnu, većina vozača ionako vozi sporije na auto-putu. Stručnjaci

Nepotrebna sporenja oko ograničenja brzine: Većina ionako vozi sporije od 130 km/h

Nepotrebna sporenja oko ograničenja brzine: Većina ionako vozi sporije od 130 km/h

U Nemačkoj se ne stišava rasprava o uvođenju ograničenja brzine od 130 km/h na deonicama auto-puteva na kojima trenutno nema ograničenja. Nemci pred velikom odlukom: Ne može brže, jurimo (sto) trideset! Ali, za mnoge vozače ograničenje brzine od 130 km/h ne bi trebalo da predstavlja veliku promenu. Naime, prema studiji Instituta za nemačku privredu

Kako funkcioniše tempomat

Kako funkcioniše tempomat

Tempomat je danas gotovo neizbežna stvar u automobilima. Bez njega, dugačka putovanja bi bila mnogo više zamorna, bar za vozača, a ujedno nam smanjuje šanse da zaradimo kaznu zbog prekoračenja brzine. U današnje vreme, kada je saobraćaj postao gušći, i to s tendencijom da se stvari dodatno pogoršaju po tom pitanju, običan tempomat nije više toliko

Volkswagen smatra da je rasprava o ograničenjima brzine na Autobanu besmislena

Volkswagen smatra da je rasprava o ograničenjima brzine na Autobanu besmislena

U političkoj kampanji pre parlamantarnih izbora u Nemačkoj jedna od tema je i ograničenje brzine na Autobanu. Na nekim deonicama vozi se bez ograničenja, a Zeleni i SPD bi uveli ograničenje od 130 km/h. K ako piše Revija HAK , Ralf Brandstätter iz Volkswagenovog odeljenja za pametnu mobilnost misli da je pitanje ionako simbolično: – Širenje elektromobilnosti

Rasprava o ograničenju brzine na Autobanu besmislena: Tehnologija će rešiti sve

Rasprava o ograničenju brzine na Autobanu besmislena: Tehnologija će rešiti sve

U Volkswagenu smatraju da će širenje elektromobilnosti otkloniti ovu dilemu. Naime, u električnim automobilima vozićete sporije, jer će se pri većim brzinama baterije brzo isprazniti. U političkoj kampanji uoči parlamantarnih izbora u Nemačkoj jedna od tema je i ograničenje brzine na Autobanu , mreži auto-puteva u toj zemlji. Na nekim deonicama vozi