VELIKA EKSPLOZIJA SE DOGODILA U SVEMIRU: Naučnici upozoravaju na probleme sa telefonima

Otkriće ove eksplozije može pomoći u razumevanju gama-zraka, koji su deo najmoćnijih eksplozija u svemiru, preneo je Independent. Zemlju povremeno pogađaju slabi i kratki gama-zraci, ali velike eksplozije su retke, kao novootkrivena GRB200415A, koja je emitovala više energije nego Sunce. Kurir.rs/Tanjug NE PROPUSTITE PROFESOR SA HARVARDA O VANZEMALJSKIM

Ako danas primetite probleme sa mobilnom mrežom, to je zbog VELIKE EKSPLOZIJE U SVEMIRU

Foto: HO / EPA; Velika eksplozija dogodila se u našoj galaksiji, ogroman bljesak protutnjao je Sunčevim sistemom, a naučnici veruju da je eksploziju izazvala neobična, vrlo moćna neutronska zvezda poznata kao magnetar, ali je isto tako moguće da će danas doći do problema u mobilnoj mreži širom planete. Otkriće ove eksplozije može pomoći u razumevanju

MOĆNA EKSPLOZIJA U NAŠOJ GALAKSIJI! Mogući problemi sa telefonima na Zemlji

Velika eksplozija dogodila se u našoj galaksiji, ogroman bljesak protutnjao je Sunčevim sistemom, a naučnici veruju da je eksploziju izazvala neobična, vrlo moćna neutronska zvezda poznata kao magnetar, ali je isto tako moguće da će danas doći do problema u mobilnoj mreži širom planete. Otkriće ove eksplozije može pomoći u razumevanju gama-zraka, koji

Velika eksplozija dogodila se u našoj galaksiji: Moguć problem s mrežom širom planete

Velika eksplozija dogodila se u našoj galaksiji, ogroman bljesak protutnjao je Sunčevim sistemom, a naučnici veruju da je eksploziju izazvala neobična, vrlo moćna neutronska zvezda poznata kao magnetar, ali je isto tako moguće da će danas doći do problema u mobilnoj mreži širom planete Otkriće ove eksplozije može pomoći u razumevanju gama-zraka, koji

Velika eksplozija u svemiru, mogući problemi sa telefonima

Velika EKSPLOZIJA u svemiru, možda ćemo imati problema sa telefonima!

Zemlju povremeno pogađaju slabi i kratki gama-zraci Svemir, Foto: Shutterstock Velika eksplozija dogodila se u našoj galaksiji, ogroman bljesak protutnjao je Sunčevim sistemom, a naučnici veruju da je eksploziju izazvala neobična, vrlo moćna neutronska zvezda poznata kao magnetar, ali je isto tako moguće da će danas doći do problema u mobilnoj mreži

Velika eksplozija u svemiru, mogući problemi s telefonima

LONDON: Velika eksplozija dogodila se u našoj galaksiji, ogroman bljesak protutnjao je Sunčevim sistemom, a naučnici veruju da je eksploziju izazvala neobična, vrlo moćna neutronska zvezda poznata kao magnetar, ali je isto tako moguće da će doći do problema u mobilnoj mreži širom planete. Foto: pixabay.com Otkriće ove eksplozije može pomoći u razumevanju

OPASNOST IZ SVEMIRA STIGLA NA ZEMLJU: Velika eksplozija neutronske zvezde utiče na bezbednost naših života!