pritisnite Enter »
placeholder
placeholder

OBAVEZNO JE DA ZNATE: Da li je udar groma opasan za električne automobile?
OBAVEZNO JE DA ZNATE: Da li je udar groma opasan za električne automobile?

OBAVEZNO JE DA ZNATE: Da li je udar groma opasan za električne automobile?

Strah od udara groma je neosnovan u slučaju električnih vozila. Kao i kod vozila na benzin i dizel, karoserija vozila deluje kao takozvani Faradejev kavez i električna energija se sprovodi oko putnika. U ŠEST KORAKA! U slučaju da vam OTKAŽU KOČNICE, ovo vam JEDINO može spasiti ŽIVOT! (FOTO) U ŠEST KORAKA! U slučaju da vam OTKAŽU KOČNICE, ovo vam JEDINO

Da li je udar groma opasan za električne automobile?

Da li je udar groma opasan za električne automobile?

Pitanje punjenja električnog vozila tokom grmljavine je takođe jednako zanimljivo. Strah od udara groma je neosnovan u slučaju električnih vozila. Kao i kod vozila na benzin i dizel, karoserija vozila deluje kao takozvani Faradejev kavez i električna energija se sprovodi oko putnika. Nemački automobilski klub ADAC piše da nema posebne opasnosti zbog

KO ĆE DA SERVISIRA ELEKTRIČNA VOZILA? Sve ih je više na putevima, a mnogi MEHANIČARI NISU KVALIFIKOVANI

KO ĆE DA SERVISIRA ELEKTRIČNA VOZILA? Sve ih je više na putevima, a mnogi MEHANIČARI NISU KVALIFIKOVANI

Sve više ljudi počinje da koristi električne automobile , a iako mnogi vozači imaju određenij problema sa prelaskom na električna vozila - od visokih cena do nedostatka mesta za punjenje i zabrinutosti oko dometa baterije, važna prednost su pristupačniji troškovi servisiranja. Nedavna analiza otkrila je da su potpuno električni modeli " značajno jeftiniji

Ko će ih servisirati? 97% mehaničara ne zna da izvrši osnovne popravke na električnom vozilu

Ko će ih servisirati? 97% mehaničara ne zna da izvrši osnovne popravke na električnom vozilu

Iako mnogi vozači i dalje imaju problema sa prelaskom na električna vozila iz raznih razloga, od visokih cena do nedostatka mesta za punjenje i zabrinutosti oko dometa baterije, važna prednost su pristupačniji troškovi servisiranja. Nedavna analiza otkrila je da su potpuno električni modeli "značajno jeftiniji za servis od svih drugih vrsta automobila"

NEVEROVATNO: 97 odsto mehaničara NE ZNA da napravi OSNOVNE POPRAVKE!

NEVEROVATNO: 97 odsto mehaničara NE ZNA da napravi OSNOVNE POPRAVKE!

Dok mnogi vozači još uvek imaju problem s prelaskom na električna vozila iz raznih razloga, od visokih cena do nedostatka mesta za punjenje i teskobe oko dometa baterije, važna prednost su pristupačniji troškovi servisiranja. POKLOPAC MOTORA KOJI PUNI BATERIJU: Nemački naučnici imaju solarne ćelije koje se mogu prilagoditi svakom automobilu POKLOPAC

97 posto mehaničara ne zna da napravi osnovne popravke na električnom autu

97 posto mehaničara ne zna da napravi osnovne popravke na električnom autu

Dok mnogi vozači još uvek imaju problem s prelaskom na električna vozila iz raznih razloga, od visokih cena do nedostatka mesta za punjenje i teskobe oko dometa baterije, važna prednost su pristupačniji troškovi servisiranja. Nedavna analiza je otkrila da su potpuno električni modeli ‘znatno jeftiniji za servisiranje od svih drugih vrsta automobila‘