pritisnite Enter »
placeholder
placeholder

Izvori

Toni traži dom – možda si baš ti njegov drug
Toni traži dom – možda si baš ti njegov drug

Toni traži dom – možda si baš ti njegov drug

Toni je jedna od kuca o kojoj brine Udomi.bre ekipa, sa kojima je Direct Media, a uz podršku Led Mreže Srbije, pokrenula u oktobru CSR DION kampanju „Svako ime čeka svoj dom“. Cilj je bio da se, kroz inovativnu digitalnu out-of-home platformu DION, omogući da poruke o udomljavanju napuštenih pasa, o kojima brine @udomi.bre , budu prikazane na LED ekranima

Rezultati poslovanja kompanije Alkaloid

Rezultati poslovanja kompanije Alkaloid

U periodu januar-septembar 2025. godine, Alkaloid beleži rast konsolidovane prodaje od 7%, u vrednosti od 246,6 miliona evra, konsolidovanu neto dobit od 24,1 miliona evra i investicije od 15 miliona evra Ukupna konsolidovana prodaja kompanije Alkaloid AD Skoplje u periodu januar-septembar 2025. godine dostigla je 246,6 miliona evra, što predstavlja

Yettel objavio ESG izveštaj za 2024. godinu

Yettel objavio ESG izveštaj za 2024. godinu

Kompanija Yettel objavila je svoj ESG izveštaj za 2024. godinu , koji predstavlja rezultate i inicijative u oblasti zaštite životne sredine, društvene odgovornosti i korporativnog upravljanja i koji potvrđuje posvećenost kompanije održivom poslovanju i razvoju digitalnog društva u skladu sa ESG strategijom e&PPF Grupe ESG izveštaj ističe da je Yettel

Pravi praznični poklon u pravo vreme

Pravi praznični poklon u pravo vreme

Honor, globalna kompanija u oblasti AI uređaja i digitalnog ekosistema, čini potragu za savršenim prazničnim poklonom lakšom nego ikada predstavljanjem svog raznovrsnog portfolija inovativnih pametnih telefona, kreiranih da budu idealan poklon za različite osobe – od tehnoloških entuzijasta, preko ambicioznih studenata, do kreativnih zaljubljenika

Nova generacija Sakura stipendista posetiće Japan u okviru studijskog putovanja

Nova generacija Sakura stipendista posetiće Japan u okviru studijskog putovanja

Početkom sledeće godine, petoro mladih istraživača iz Srbije spakovaće kofere za Japan, zemlju koja već vekovima inspiriše svet svojom kulturom, inovacijama i posebnim načinom života. Njihovo desetodnevno studijsko putovanje deo je Sakura stipendije, koju već više od decenije dodeljuju kompanija Japan Tobacco International (JTI) i Ambasada Japana u

Promene u potrošačkim navikama i rastuće usmerenje ka iskustvima

Promene u potrošačkim navikama i rastuće usmerenje ka iskustvima

Novo Mastercard istraživanje pokazuje da čak 80% građana Srbije i dalje želi da do kraja godine ostvari bar jedno iskustvo sa svoje „bucket liste“, dok 62% planira da ih ostvari više. Generacija Z prednjači u ovoj trci sa vremenom – čak 87% ispitanika iz ove starosne grupe odlučno je da do kraja godine pretvori svoje planove u stvarnost, nadmašujući

Najvažniji trendovi u finansijskom sektoru i rizici koje oni donose

Najvažniji trendovi u finansijskom sektoru i rizici koje oni donose

Za banke, osiguravajuća društva i finansijske platforme, digitalna transformacija više nije samo strateška prednost, već neophodnost za ostvarivanje značajnog rasta, unapređenje korisničkog iskustva i povećanje operativne agilnosti. Ipak, ova evolucija pretvara okruženje u složeno bojno polje, gde se sajber pretnje razvijaju istom brzinom kao i tehnologija

Galenika donirala sredstva Opštoj bolnici u Vrbasu i Ženskom centru „Milica“

Galenika donirala sredstva Opštoj bolnici u Vrbasu i Ženskom centru „Milica“

Kompanija Galenika donirala je sredstva u iznosu od ukupno deset hiljada evra, u dinarskoj protivvrednosti, Opštoj bolnici u Vrbasu i Ženskom centru „Milica“. Cilj donacije je unapređenje uslova lečenja onkoloških pacijenata u Opštoj bolnici u Vrbasu, kao i podrška projektu „Onkološko-socijalni navigacioni sistem“ koji sprovodi Ženski centar „Milica“

Srpska prestonica ugostila početak druge sezone projekta „Bouncing for Good” kojim Motorola i Evroliga Basketball inspirišu mlade talente kroz sport i kreativnost

Srpska prestonica ugostila početak druge sezone projekta „Bouncing for Good” kojim Motorola i Evroliga Basketball inspirišu mlade talente kroz sport i kreativnost

Bouncing for Good”, zajednička društveno-odgovorna inicijativa Motorole i programa One Team Evrolige Basketball, zvanično je započela svoju drugu sezonu prvim događajem ove godine u Osnovnoj školi „Kralj Aleksandar I“ u Beogradu, smeštenoj u delu grada u kome žive deca i porodice različitih društvenih i kulturnih pozadina Događaj je okupio decu iz

Honor najavljuje MagicOS 10: značajna nadogradnja za svakodnevnu upotrebu

Honor najavljuje MagicOS 10: značajna nadogradnja za svakodnevnu upotrebu

Honor je otkrio više detalja o MagicOS 10 i najavio uvođenje velike sistemske nadogradnje dizajnirane da obezbedi lakše, pametnije i sigurnije korisničko iskustvo na Honor uređajima. Bazirano na Honorovoj filozofiji dizajna usmerenog na ljude, MagicOS 10 se fokusira na praktične prednosti koje korisnici osećaju svakodnevno: brži rad uz manju potrošnju