Jubilarna, 25. po redu, Sinergija je tokom dva dana okupila više od 1.800 učesnika iz preko 20 zemalja, koji su na 100 dinamičnih sesija imali jedinstvenu priliku da se upoznaju sa najaktuelnijim IT rešenjima, korisnim biznis savetima i praktičnim iskustvima vodećih internacionalnih, regionalnih i domaćih kompanija i organizacija Sinergija, regionalni
Povodom najiščekivanijeg šoping događaja godine, HONOR je najavio svoju veliku „Crni petak“ rasprodaju, nudeći velike popuste na svoje najpopularnije i najinovativnije proizvode. Kao odgovor na sve veću potražnju za vrhunskom tehnologijom izuzetne vrednosti, HONOR svoje napredne uređaje čini pristupačnijim nego ikada putem mreže partnerskih maloprodajnih
Proizvodnja Kaita će se odvijati u Brazilu, budući da će njegovo primarno tržište biti Latinska Amerika. Sem toga, planirano je da se vozila proizvedena u Brazilu prodaju u još oko 20 zemalja. Kait će se prema saopštenju japanske kompanije fokusirati na „obilje unutrašnjeg prostora“, zahvaljujući međuosovinskom rastojanju od 2,62 metra, zapremini prtljažnika
Reuters, Time udeo kineskih proizvođača skače s ranijih 3 na 5,6 posto tržišta u području koje obuhvata EU, Ujedinjeno Kraljevstvo, Norvešku, Island i Švajcarsku. Apsolutni pobednik je MG, koji je od janauara do oktobra isporučio više od 250.000 vozila i time učvrstio status najprodavanijeg kineskog brenda u Evropi. Sledi BYD s više od 137.000 prodatih